Ontmoet. Ontdek. Ontwikkel.

DaVinci

Onze methode voor wereldoriëntatie is DaVinci; Samen op aarde. Met deze methode leggen we de nadruk op de verschillende talenten die onze leerlingen bezitten.
Aardrijkskunde. Geschiedenis. Biologie. Wetenschap & techniek. Maatschappijleer. Natuurkunde. Scheikunde. Levensbeschouwing. Godsdienst. Filosofie. 21st Century Skills. Computational Thinking. Burgerschapsvorming. Persoonsontwikkeling.

Is het mogelijk om ál deze vakken en aandachtsgebieden klassikaal te behandelen? Jazeker, dit kan. De methode DaVinci voor wereldverkenning biedt al deze zaakvakken als één geheel aan in een doorlopende leerlijn van groep 1 tot en met groep 8. Kinderen leren met deze aanpak snel verbanden te zien: alles heeft te maken met al het andere! Onze Christelijke school werkt met de methode 'Samen op Aarde'.
Ontmoet. Ontdek. Ontwikkel.